Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Litt spent på hvordan andre har det som er ca like langt som meg:-) Jeg har gått med en følelse at jeg skal føde før denne gangen, men tror nok dette bare er en ønske tenkning. Har slitt med bekkenløsning stort sett hele dette svangerskapet, pluss at jeg mistet pappa`n min for noen mnd siden, dette har jo gjort at dette svangerskapet har vært tøft. Må si jeg gleder meg masse til å få kroppen min tilbake og ikke minst en smerte fri kropp:-) Hvordan har der det?
preggymama_fødeklar Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har også termin den 22, om 7 dager:-) Jeg er stort sett i fin form på dagtid men finner ikke de helt gode liggestillinger om natten. Ellers er jeg i full jobb ennå men skulle ønske jeg kunne vært hjemme på dagen også men det blir ikke alltid som man ønsker når man driver for seg selv. Jeg har også hatt en sterk følelse av at jeg kommer til å føde før tiden men nå lurer jeg på om dette egentlig bare var en ønsketenkning fra min side, men det kan jo skje når som helst:-)
Amazone Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Termin om en uke ja! Og nå er rbk-kampen ferdig, så nå kan beibien bare komme:) Jeg er i veldig fin form, men har de siste nettene slitt litt med å få sove, så inatt sov jeg bare en tre timer tilsammen. Det er litt slitsomt, for da merker jeg at det fort går utover psyken. Når jeg i tillegg satt å leste om svangerskapsdepresjoner og babyblues i formiddag, så gjorde ikke det saken bedre... Men er rimelig trøtt nå, så håper på en god natt:) Har i de siste dagene hatt MASSE kynnere, bare jeg bøyer meg så blir magen helt stiv. Vi får følge hverandre fremover, skriv en tråd om det skjer noe:) Spennende!
cath26 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 hei hei:) Jeg har termin den 23 da, så det er litt juks. men det gjør vel ikke no:) Jeg har hatt et lett svangerskap med lite plager, sliter med søvnen for tiden, det er mitt største problem. Føler jeg sover veldig lett, og jeg våkner hver eneste gang jeg skal snu meg i sengen. skikkelig prosjekt med putene mellom beina og støttepute til magen osv osv.. hehe, skal bli godt å bli ferdig nå merker jeg... blir litt frynsete psykisk av å sove dårlig i lengre perioder, i dag har jeg vært skikkelig deppa med angst og hele pakka! fødselen nærmer seg jo med storm skritt og det har ikkegodt opp for meg før i dag tror jeg! ellers har jeg en del kynnere og nedtrykk pluss øm nedentil og mensen smerter/ rygg vondt, så jeg merker at noe er i gang. Var hos jordmor i går kunne fortelle at jeg var begynt å modnes, livmorhalstappen( husker ikke om det var det det het jeg..hehe) har gått fra 4 cm til og fast til nå og være 2 cm og myk, pluss at hodet endelig har festet seg godt ned i bekkent, så det er jo bra da! spennende og høre hvordan dere ar det:)
ninen Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg har også termin 22 :-) Slimproppen gikk i kveld, så d er jo bra! Jeg har mild sv.skapsforgiftning, men d går bra for babyen ser ut til å bli ganske stor og lider ikke av det. Formen er ok, men veldig trøtt hele tida. Har ikke sovet godt på lenge. Har mye vann i kroppen. Hendene mine blir stive og vonde om natta og jeg våkner av d.. Gleder meg til å få ut gullet.. Lykke til alle sammen :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #6 Skrevet 21. august 2007 Hei, HI her....... Ja da er terminen vår her i morgen.........Noen av dere som har født? Her er det ikke noe tegn til at det skal starte heller:-( Vasket huset i går, ihåp om at det skulle hjelpe litt, eneste det ga var mere smerter til bekkenet................ Vi har en sønn fra før av og han har bursdag 30 august, er litt redd for å skulle føde den dagen......... Tror nok jeg må belage meg på overtid gitt!
Norwegian by injection Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Hei. Jeg har termin idag, 21.aug. Lite tegn til fødsel da...har vært klar veldig lenge nå, synes dagene er lange og jeg er veldig lei! Blir nok over tid på meg ser det ut som :-( Lykke til....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå