Gå til innhold

hva slags strømpebukse er best i kvalitet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

H&M er gode men blir fort stygge/ strekt

lindex er gode og holder fasongen, men beregnet på tynne barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MP sine strømpebukser er best. De er av svært god kvalitet, og holder seg myke. Spesielt bra hvis man har barn med ømfindtlig hud.

Skrevet

hvor får du kjøpt de da?

Skrevet

Jeg kjøper de hos Fru Lyng i Oslo, men vet at de også har de på babyshop.

Skrevet

IdaT!!!

Kjempegod kvalitet. Fåes bl.a. på www.idat.dk, men det er flere nettbutikker også som har dem. Bor ikke i Oslo, så jeg vet ikke om noen butikker der kanskje har det merket.

Skrevet

synes også de på Barnas Hus er gode..... Så jeg har kjøpt inn flere nye som vi skal tas i bruk senere i høst og vinter. Dessverre er de vi kjøpte i fjor....aaaaltfor små i år...hehe..

Skrevet

Jeg liker de på hennes jeg altså, de sitter godt og har god passform. Men som HI skriver, de blir ganske fort stygge etter noen vask. De er også rimeligere enn veldig mange andre strømpebukser så i stedet for å kjøpe noen dyre som jeg ikke er så fornøyd med, så kjøper jeg heller på hennes og bytter ut litt oftere.

Jeg vil også legge til at selv om fargene kan bli fort blasse etter vask, så er kvaliteten på selve strøpebukse helt tilfredstillende i mine øyne, så min stemme går til H&M :))

Og hva er det med de stømpisene fra lindex? Må ha en laaaang og tynn baby for å passe inn i de altså! Blubba mi kan ikke bruke dem!! ;)

Skrevet

PO.P (polarn å pyret) hade dem hela førra vintern till min treåring, og han kan fortsatt ha dem..meget bra kvalitet...

Skrevet

Jeg har ingen tynn jente, men liker Lindex sine strømpebukser kjempegodt... De e jo såå gode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...