Gå til innhold

nedpress...


skal bli 2barnsmamma:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan prøve å forklare meg hvordan nedpress kjennes ut?

er førstegangs og veldig usikker på om jeg har det eller ikke.

er i uke 37 nå....så ikke lenge igjen til nurket kommer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter:)

Skrevet

Hei. Jeg er 2.gangs, men jeg husker ikke eg. hva det var. Jeg husker at den siste uke eller 14dagene så sank magen betraktelig og så kjente jeg litt mere press nedentil, som om ungen fylte ut bekkenet bedre. Har hørt at noen synes det kjennes ut som om livmora trykkes nedover, men dette er vel individuelt. Kanskje utifra hvor bra bekkenmusklatur man har..... :)

Skrevet

oki, takker for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...