skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 noen som kan prøve å forklare meg hvordan nedpress kjennes ut? er førstegangs og veldig usikker på om jeg har det eller ikke. er i uke 37 nå....så ikke lenge igjen til nurket kommer:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Hei. Jeg er 2.gangs, men jeg husker ikke eg. hva det var. Jeg husker at den siste uke eller 14dagene så sank magen betraktelig og så kjente jeg litt mere press nedentil, som om ungen fylte ut bekkenet bedre. Har hørt at noen synes det kjennes ut som om livmora trykkes nedover, men dette er vel individuelt. Kanskje utifra hvor bra bekkenmusklatur man har.....
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 oki, takker for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå