Gå til innhold

Har en sutreunge her:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er syv måneder og hyler som en galen med mindre han får sitte på fanget og kose. Ikke fem sekunder på gulvet er greit engang:-/

 

*slitsomt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner?

Skrevet

Har ventet på de der tennene i tre mnd nå, hehe, har bare gitt dem opp;)

Skrevet

Høres ut som de er på vei ;) Men kan jo være noe annet også, kanskje han brygger på noe. Eller kanskje han rett og slett bare er i dårlig humør, hehe :)

 

De kan være slitsomme også disse søte små :)

Skrevet

Har samme type her... Han har fått 1 tann da, men de andre står jo i spenn i tannkjøttet :-/

 

 

Skrevet

Hos oss ploppet den ene tanna opp etter den andre, så nå teller vi 12 tenner. Nå er det hjørnetennene som er på gang. Men han er 15 måneder da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...