Monajenten Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Han er syv måneder og hyler som en galen med mindre han får sitte på fanget og kose. Ikke fem sekunder på gulvet er greit engang:-/ *slitsomt*
Monajenten Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Har ventet på de der tennene i tre mnd nå, hehe, har bare gitt dem opp;)
Virgo79 har fått prinsen sin Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Høres ut som de er på vei Men kan jo være noe annet også, kanskje han brygger på noe. Eller kanskje han rett og slett bare er i dårlig humør, hehe De kan være slitsomme også disse søte små
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Har samme type her... Han har fått 1 tann da, men de andre står jo i spenn i tannkjøttet :-/
Virgo79 har fått prinsen sin Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Hos oss ploppet den ene tanna opp etter den andre, så nå teller vi 12 tenner. Nå er det hjørnetennene som er på gang. Men han er 15 måneder da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå