Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Sto der fra 11.45 til 12.20 og da dro jeg. var våt som en druknet katt,så orket ikke stå der lenger. skuffa over at ingen kom...
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 jeg skulle møte dere på majorstua, ina og yolanda var litt forsinket, men helene sto der en stund, men så ingen. rart dere ikke så hverandre. var synd du ikke fikk vært med!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Du var SAVNET! Vi var litt skuffet fordi vi trodde du ikke kom vi da Jeg og yolanda rakk ikke toget skjønner du, men Helene hadde stått der i et kvarter uten å se noen :-S Snodig at dere ikke la merke til hverandre!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Det var ingen med barnevogn som sto utenfor national i 15 min i dag. Alle gikk og kom,og det var aldri de samme. Uansett,håper dere koste dere.
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 det høres veldig rart ut... vi hadde det hyggelig, men håper du vil være med neste gang. kjipt at det ble surr. var sikkert lite gøy å stå der i øs pøs regnvær.
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 hmmm... ja helene sto der hun... men du kunne jo møtt oss på lekeland??!! håper du blir med neste gang da:) Til dere andre: kjempe koselig å møte dere igjen:) håper vi treffes snart igjen:) supre jenter alla sammen:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg aner ikke hvor lekeland er,dessuten er det ganske skuffende når man avtaler og møte noen og så kommer ingen. Sikker på at dere hadde blitt temmelig skuffet selv..?
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 ja sånt er ikke noe gøy.. men du kan jo sende mob nr ditt til oss på pm så er det lettere å få kontakt med hverandre om det skulle skje noe sånt som i dag...
Harald Ripultfør Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Jeg sto der jeg! Til ti over 12! Jeg sto mest innenfor, men jeg gikk ut å titta, og jeg så ingen med barnevogner som sto å venta, så da tok jeg t-banen, siden vi skulle møte nora og vibeke kvart over.. Skjønner godt at du ble skuffa!! Ikke akuratt det beste været å stå å vente i! Vi har nok bare gått glipp av hverandre. Det var synd!
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 jeg skjønner veldig godt at du ble skuffet og sint. var dumt at ingen av oss hadde nummeret ditt,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå