Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hadde besøk av en venninne og en kompis i går, og venninnen min spurte om hodet var festet enda. Kompisen min ser helt forskrekket ut og sier: "Henger bare hodet og dingler på babyen???" Hehe måtte forklare han at neida hodet henger fast på babyen, men om det har festet seg i bekkenet =) hehe han ble litt flau når han skjønte hva han hadde sagt da... =) Og så denne fra samboeren min... det var i begynnelsen av svangerskapet, og jeg hadde forklart han om slimproppen og vannet og alt sammen. Så sa jeg at man helst ikke skal bade i offentlig bad etter at slimproppen er gått. Så sa han: "åja, sånn at babyen ikke skal drukne?" hehe syns han var søt da =) Andre gullkorn?
enpå3ogenpå1 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 moahahhahhahahhhahhahha flirer godt her nå ja!!!!!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 hehhhee har en som sambo sa til meg da.. jeg prøvde diverse for å få rier,men fikk bare harde kynnere.. sambo spurte om hvorfr jeg gjorde det,så sa jeg ..fordi jeg ville ha vooondt.. så sier han,ja men jeg vil ikke du skal ha vondt da.. hahha
AMK<3 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 hahahaha!!! ler så jeg griner!!! "henger bare hodet og dingler på babyen??" hihihi;)
Adriansmor med tulla Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 samboeren min kom med en litt på kanten..hehe... vi satt å snakket om magen...jeg sa at jeg hadde bare lagt på meg over magen og ikke rumpe og lår.....han kikket på meg å sa: syns du har lagt på deg på rompa åsså men det er bra for du hadde så liten før....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå