Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Maria, Helene, Silje, Merete, Camilla, Heidi... Nå heter jo alle det som ligger på navnetoppen: emma, julie, tuva.. Hvorfor er det slik?
*Vetlis* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hmmm... det synes jeg er rart, for jeg har sett at både Maria, Marie, Camilla, Silje og Helene er ganske populære navn nå? Har ikke sett noe til Merete og Heidi, men de andre navna går litt igjen.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Har bare sett på navnedebatten og litt på hva enkelte vil kalle barna sine... Har aldri sett så mye merkelige navn før på en plass.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Enig! Det er mye rart å se på navnesidene. Selv liker jeg gamle norske navn. Enkelt og greit! Men smaken er vel som baken..
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Dette går opp og ned. Mange som oppkaller barna etter besteforeldre, oldeforeldre osv... Min svigerfar mener at våre barn skal hete Kari og Ola osv, men det heter ubeskrivelig mange på min alder, så vi er på en måte lei av disse. Men de kommer selvfølgelig tilbake(og er på vei tilbake allerede). Men smaken til folk er forskjellig, og det synes jeg vi skal være glad for. Dritiiit kjedelig hvis alle likte det samme??? )
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 vi har kalt dattra vår Helene:) fint syns vi:)
kazy Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 jenten vår skal hete Maria:) er ikke mange som heter det her som vi bor....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå