Erisa* Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Dere som kjøper voksipose, bruker dere den helt fra begynnelsen av? Syns den ser så stor ut... Har fått låne med ei venninne, nemlig, og det kan jo hende den kan gjøres mindre enn den er nå, men det har jeg ikke funnet ut av enda
Birthen Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei på deg Erisa! Jeg har fått høre fra mange at Voksi-posene egentlig er for varme her i milde Bergen. Men så får jo vi vinterbarn og med den sommeren vi har hatt, så kan vi jo frykte det verste til vinteren.... Jeg har ikke hatt Voksi selv, men vet om flere som brukte den fra begynnelsen. Her blir det Brio-pose med skinn oppi og teppe på de kaldeste dagene. Har funket superbra med de forrige. Snakkes!
Audacious Angel Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg brukte voksi posen fra snuppa var ca 2 mnd (det var da vi fikk den) Du kan brette den så den blir utrolig liten. Gå inn på voksi sine sider og se hvordan man bretter riktig, de har video visning. voksi.no
Happy H Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 min kusine brukte den her i bergen og ungen kokte oppi der..så ho måtte ligge i body,strømpebukse og en tynn jakke.. ho og forsvant litt de første mnd, men så gikkd greit
Erisa* Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Oj, er den virkelig så varm, altså? Bra jeg bare har lånt og ikke kjøpt, da! Men det er sikkert greit å ha noe varmt i januar-mars, og så gå over til en annen ordning på våren. Får låne en sånn skinnpose fra tanta mi:) Takk for svar alle sammen!
ano`num *17.03.10* Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Vi har kombivogn og der blir posen veldig liten. Jeg kommer til å føde i sept/okt og da blir den nok for varm her. Men så fort den virkelige kulden kommer inn, blir den nok god å sove ute i. Ser for meg november/desember. Alt etter vær og forhold. Tror ikke akkurat at vi trenger all verdens med klær i de posene heller. Er vell nok med strikkejakke og en god lue? Jeg kjøpte en med tanke på at det kan bli kaldt å sove ute i den verste vinterkulda her på vestlandet. Selv om den ikke oppleves så ille for oss som er i aktivitet, blir det jo litt annet for en baby som skal ligge å sove i vognen ute. (En god regel når det gjelder påkledning er å ha på babyen det samme som oss selv, pluss litt til for å gjøre opp for aktivitet/ikke aktivetet delen)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Voksiposen er gull å ha i barnehagen også når den tid kommer. Man kan som oftest bruke den til barna slutter å sove på dagen. Selv er jeg stor fan av denne posen og anbefaler denne til alle på min vei ;o)
EnUndreneMor Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 jegh fikk juni barn og har brukt voksi posen hele tiden omtrent, da skal det oxo sies at jeg har brukt sommer dyne nå og blir å bruke vinterdyna når det blir kaldere, voksiposen varmer når det er kaldt og irker kjølig når det er varmt, dette pga ulla:) så derfor er den yppelig å bruke året rundt:) barna blir oxo så rolige når di får ligge i den:) vi har den som heter Retro knall tøff farge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå