Søskendrøm<3 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 lurer på om jenta mi har det. skriker hver morgen og hver kveld etter jeg har ammet henne. trenger absolutt noen gode råd her.
J`s mamma Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Raper hun godt etter måltidet/ene? Prøv å gi litt sukkervann, malt blandet i litt vann. Et varmt bad hjelper og, vann på varmeflaske på magen og. Jeg gikk tre ganger til kiropraktor, det hjalp. Hvor gammel er hun. Kolikken sluttet med skrikingen da min var 3,2 mnd.
lemontree Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Ser ikke av innlegget ditt hvor lenge hun skriker, men min er også urolig og skrier en del om kvelden (ikke så mye om morgenen), tror det er ganske normalt. På sykehuset ga de meg noen råd om massasje: En runde massasje rett nedover på magen, så en runde fra venstre mot høyre (for deg) nederst på magen (over tykktarmen) og så holde knærne hennes oppover litt. Da det ikke hjalp tok barnepleieren et termometer og stakk det varsomt ca en cm opp i endetarmsåpningen noen ganger, da bærsjet hun, og det hjalp veldig. Jeg gjør ikke DET hver gang hun skriker, men har forsøkt et par ganger som site utvei. Min lille på 3 uker har en forkjærlighet for fotmassasje. Da ligger hun på ryggen oppå magen min, så holder jeg bena oppover så hun får en god bøy i knærne, og så stryker jeg henne over tærne. Det er et fotsone-triks, der heter det seg nemlig at det er beroligende å bli støket over tærne, og så skal det være noen søvnsentere i tærne... De som har kolikkbarn ser vel trippelt av sånne dusteråd, men vi som har unger som bare skriker og er urolige en liten stund , kan jo prøve... All respekt til kolikkforeldre - min som nå runder tre uker kan fremdeles få det, så jeg stryker ydmykt tær og venter i spenning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå