Gå til innhold

åhhhhhhhh... jeg er så for****** lei av dette sovestyret!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan hun for pokker ikke bare sove når hun er så trett? er 7 1/2 mnd nå, og er like vanskelig.. tar som regel en times tid for å få henne tl å sove.. det sliter meg ut, arg...og det er både på dagen og på kvelden..er møkkalei nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojda.....Prøv å legge henne FØR hun blir FOR trett, det er et bra triks:-)

Skrevet

jeg har prøvd det også... men da bare ligger hun å leker i timesvis! er ikke så gale, måtte bare få blåst litt ut..hehe.. det går litt opp og ned!

Skrevet

Sovner hun da alene? Eller må du "dulle" henne i søvn?

Jeg hadde samme problem med gutten min da han var 6 mndr gammel. Det jeg gjorde var: første natt jeg bestemte meg for å få igang litt ordentlig søvnrytne la jeg han i senga si, sang for han, og satt der helt til han sovnet. Det tok lang tid, og det ble mye grining, men jeg tok han ikke opp, for da ville han "vunnet". Andre kvelden la jeg han i senga si, sang for han, så gikk jeg ut. Grining denne kvelden også, så jeg gikk inn til han minst hvert 5 min. Han sovnet da etter en halv time. Tredje kvelden gjorde jeg det samme som dagen før, og det tok da 15 min før han sovnet. Fjerde kvelden sovnet han helt alene, uten å grine eller klage. De dagene det holdt på var ganske slitsomme, men det er verdt det! Nå er han 9 mndr gammel, og helt siden den gangen har han sovnet fint alene hver eneste kveld. Jeg synger for han og gir han et nattakyss bare:)

Et annet tips er å spille litt musikk i stua, sånn at hun skjønner at det er noen andre i huset. Hjalp godt her i alle fall. Og som du sikkert vet er det jo viktig å gå inn til henne ofte hvis hun griner, slik at hun vet at du er der...

Lykke til!!

Gjest Renate&Nydelige Christina
Skrevet

Vel, min datter kan være vanskelig å få til og sove på formiddagen...da bare legger jeg henne ned. Jeg lukker ørene å går!! sovner etter 10min som regel:-)

Skrevet

hun sovner av seg selv..nytter hvertfall ikke å bysse henne i søvn. nå er det 2!!!!! timer siden jeg la henne og hun holder på endå. døra hennes står åpen så hun hører at det er noen her, og jeg går inn til henne med noen minutters mellomrom, men ingenting fungerer. i tillegg ruller hun seg bare over på magen og reiser seg opp og står der og griner til jeg kommer inn.. off, det er sååå slitsomt altså, er så leie av det nå! kan hun ikke bare sovne da..hvorfor skal det være så vanskelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...