Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har en gutt på tre måneder og han klarer ikke å sovne av seg selv. Han vil ikke ha smokk. Har prøvd å sitte ved siden av han, men det blir bare hyyyl..... Det eneste som får han til å sove er å gynge på han og han begynner å bli tung...
MTMT Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Har det akkurat slik her og, min gutt er også 3 mnd. Dette er noe han har begynt med nå de siste ukene. Tror det har med at de begynner å forstå litt mer og kjenner oss igjen. De ønsker veldig mye kos og nærhet. Hadde d sånn med mitt første barn også. Når hun ble litt større sluttet jeg med denne servicen og lot henne ligge i sengen mens jeg satt ved siden og trøstet. Etter hvert gikk jeg ut og var ute et par min før jeg gikk inn igjen og trøstet. Holdt på sånn et par ganger. Etter to dager sovnet hun helt av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Takk for svar Får håpe det ordner seg etterhvert.
båneiverden Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Etter min mening er de fleste babyer på tre mndr for små til å sovne selv, de vet jo ikke hvordan de skal bli søvnige osv... Det er få babyer som klarer dtte på egenhånd, og jeg tror vi er litt for raske til å forvente dette i vårt samfunn. Her er en nettside som jeg har sansen for som kanskje kan ha noen tips: http://www.askdrsears.com/html/7/T070200.asp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå