conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 For i natt hadde jeg veeeeldig løs mage, var på do 5 ganger.. har hatt mensmerter i rygg og mage i dag som kommer og går..ikke noe fast.. men jeg bestemte meg for å ringe om dette var normalt rett før fødsel.. dette sa jm: Ja veldig mange får løs mage dager før fødsel, og det er vanlig med mensmerter, det er et tegn på at kroppen er i gang, men det kunne enda gå dager.. Men viss smertene ikke gav seg syns hun jeg burde bli sjekket om livmormunnen har begynt å flate seg ut... Jeg vet jo at jeg er begynt å bli moden det var jeg i uke 36.. nå er jeg 37+6.. Jeg føler på meg at det ikke er lenge til:) Gleder meg sånn spennende dette her:) Noen som har hatt det slik?
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei :-) Så fint at du sjekket dette :-) Jeg trodde nemlig at jeg begynte å bli syk jeg... ha ha... vært løs i magen i hele natt... så nå fikk jeg et håp her om at det er noe på gang. Hatt masse kynnere også, men det er tross alt 3 uker til termin da. Så får vel bare smøre meg med tolmodighet. Men hadde vært flott å vært helt moden da :-) Fikk beskjed av legen at jeg var litt moden i uke 36... så jeg vet ikke hvor lang tid det går fra litt moden til helt moden.... Er førstegangs så det er så lite jeg vet om sanne ting. Men jeg er ikke løs i magen lenger, bare i natt ... er det noe som burde fortsatt eller ? Hvordan er formen din nå da ? kjenner du mer ? Ønsker deg masse lykke til :-)
22.12.2009 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Akkurat som jeg har det nå. Er 37+5 og jeg hadde våknet i dag og kunne se at jeg har blødd litt i natt så jeg regner med det er slimproppen som har gått. Har litt murringer nå så hvis det ikke gir seg snart så vil jeg ringe føden. Kan jo skje noe når som helst nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå