Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 weeeee var ute å kjøpe oss Kjøkkenmaskin i går :-) Hovedkriteriet var at det måtte følge med kjøttkvern....må jo kunne lage komper vet dere :-) Så nå har vi en Kenwood KM616MEGA, gleeeeeeder meg til å teste ut forskjellig med den. Og man skal ikke se helt bortfra at jeg kanskje blir en tilbehør junkie hehe
Millapril Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Gratulerer med ny maskin! Det kommer nok godt med. Kanskje du kan lage din egen gourmet barnemat også? hehe Jeg har ikke så fancy maskin, men fikk en litt avasert stavmikser til jul som er kjekk å ha til å kutte og mose og vispe osv.
smurfen :o) Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Gratla! vi har en Kenwood major (vet ikke om det er samme type), er veldig fornøyd med den. Dette nyter vel gubben godt av tenker jeg )
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Jupp det er Kenwood Major 616 Har testa den på brøddeig i dag og det gikk strålende. Gleder meg til å teste ut mer i den :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. august 2007 #5 Skrevet 17. august 2007 Hei. Så flott og gratulerer. Vi solgte vår for den ble så lite brukt. Vi bruker stavmikseren til det meste... vet ikke hvor lurt det er men... he he.. Ellers må jeg si at her i huset bruker vi masse brødbakemaskinen og den store bakebollen fra tupperware..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå