Prinsen_til_mamma:) Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 gutten min er snart 4uker gammel, å jeg har ikke nok mat til han. når jeg pumper kommer det ca 150ml, han får dette, men er fortsatt like sulten, nå har jeg prøvd med mme i tillegg. han får min melk først å så får han erstatning etterpå,,,,, spiser ca 100ml mme. han virker mer fornøyd og roligere nå. skal jeg fortsette med dette? har ikke vært i kontakt med helse stasjonen
mizz25 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei Min gutt fikk ikke nok med melka æ hadde,han fikk morsmelkerstatning i tillegg ( slutta å amme da han va 8 uke) han va bare urolig,gråt masse å sov lite, å æ hadde aldri melkespreng.. Lytt te hjertet ditt å gjør det du føl for.. Husk: du e en like god mamma uansett om ungen får erstatning eller morsmelk.. (det måtte æ pugg huska æ) Lykke til!!
Piraka Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 Jeg gjorde som du med mitt første barn og det var etter anbefaling fra helsesøster. Men er du sikker på at han ikke er fornøyd fordi han er sulten da? Kan jo være andre ting. Jeg ga mme i tillegg til morsmelk fordi lillejenta ikke la på seg nok. Jeg ville absolutt ha spurt om en veiing på helsestasjonen før du fortsetter å gi mme i tillegg. Er jo ikke bra å gi for mye mme, heller.
cgh73 Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 jeg ammet sønnen min i 3,5 mnd. hadde veldig lite melk og han hang i puppen storparten av dagen. vi hadde en litt dårlig start på barsel slik at ungen ikke ville ta puppen. etter 8-9 uker måtte jeg kaste inn håndkleet, gikk og kjøpte mme, brystpumpe og flasker. så han fikk pupp om dagen, samt den melken jeg pumpet ut, og litt mme i tillegg om kvelden. jeg fikk en mett og happy unge
Anonym bruker Skrevet 26. august 2007 #5 Skrevet 26. august 2007 Sånn gjorde jeg det også :-) Pumpe fungerte ikke på meg, så da måtte hun få mme i tillegg. Nå derimot (datteren min er 11mnd) har jeg MYYYE melk!!! Gi mme du, han må jo få godt med mat Syes du gjør det rette jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå