oui-oui Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har lyst til å ta med meg gutten min på 3,5 på kino, men er litt usikker på om de barnefilmene som går ikke er for litt eldre barn... Noen som har sett "Familien Robinson" eller "Den stygge andungen og jeg" med så små barn?
Dotten Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Har ikke sett noen av dem, men om du går inn på f.eks. www.oslo.kino, så kan du søke deg etter filmene, og lese om dem. Der står også anbefalt aldersgrense. Tror begge de to filmene du nevner er fine til gutten din, uten at jeg har sett noen av dem. Kanskje "Den stygge andungen" kan være litt skummel, da han sikkert blir mobbet som i eventyret.... men dette vet jeg jo ikke, da jeg ikke har sett filmen. Det er jo viss nok en litt annen vri på denne utgaven av hva jeg har forstått!?
oui-oui Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Takk for svar! Finner bare at de er "tillatt for alle", men vet ikke om det nødvendigvis betyr at de er morsomme for de minste...
stinky-monkey Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg har sett familien Robinson med sønnen min på 5 år. Han digget filmen da, og var helt oppslukt. Men dette er en 3D film, så han må sitte med sånne briller på, og de er litt store. Men vi fikk prøve et par i luka der vi kjøpte biletter, og det gikk helt fint. Jeg tror at sønnen din hadde likt filmen :-)
Dotten Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Okei. Men på en måte tror jeg at Familien Robinson kanskje er mer morsomt...?? Om de ikke har vridd den andre filmen til mer komedie også da.....
oui-oui Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Ok, da prøver vi oss på den, tror jeg! :-) Sikkert ekstra stas med de brillene, kjenner jeg ham rett!
Gjest ->>- Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Set den stygge andungen og jeg med unger på 2, 4, 6 og 8. De var langt fra overbegeistra, særlig de to yngste. Jeg syntes den var treg og hadde alt for mange konversasjoner som bare gav mening for voksne med sans for ironi og hentydninger. Helt ok film, liksom, men minst en halvtime for lang.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Har ikke sett noen av de filmene ennå. Men vi har tenkt å ta med sønnen vårt på kino på søndg og se på familie robinson. Han er snart 3 år, så vil ta han med på første kino tur til helgen. Den er tillatt for alle, så det blir bra. Dessuten har han fått sett på trailer på nettet, og så ut som om han syns det var morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå