Gå til innhold

Koser meg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er permisjonstiden over og jeg skal være hjemme ett år til gleder meg. God jeg har en mann som tjener 1,5mill. i året!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør min også, men det forhindrer meg ikke fra å lette på ræva og gjøre en innsats selv heller. Herregud, leve på mannen sin var noe man gjorde for hundre år siden sånn ca

Skrevet

Hallo jeg gjør ting likevel!!! Selv om vi har vaskehjelp to ganger i uken, har jeg mye å ta meg til med vår lille skatt.

Skrevet

Er dette seriøst?

Du er hjemmeværende, har vaskehjelp TO ganger i uka og sier at du har mye å gjøre? Hva da? Leke med barnet og se på TV? Gå turer med venner? Ja jeg skal si du er opptatt. Bytt med meg som er fulltidsstudent, tar to fag i tillegg til det, har baby på 6 mnd, og ingen vaskehjelp. Latterlig.

Nei jeg tror dette er et tulleinnlegg for å få reaksjoner.

Skrevet

Hahaha, dette er nok bare et innlegg av en drømmer :)))

Skrevet

Ja det må en si.. hjelpes meg.. hvor jobber de som får 1,5 mill a?

Er også heltidsstudent, med en på 6 mnd. Så her er det ikke å ligge på latsiden.

Skrevet

Mulig det er en drømmer som har skrevet, men alle de sure svarene er nok fra noen som er sjalu..

Permisjonen min er også over, og skulle ønske mannen min tjente noen millioner i året :P

Men han gjør så langt i fra det, ikke har vi vaskehjelp heller, men koooooser meg hjemme med den lille datteren min, _det_ gjør jeg :))

Skrevet

jeg skal også være hjemme ett år til,og studere litt på kveldstid.

Mannen min tjener ca 600.000 så klarer oss fint.

men skulle gjerne hatt mer penger selv. 4000 i mnd er jo ingenting..

Skrevet

Enig med deg cat78, det må jo være lov å drømme :)

Men tenk så deilig det hadde vært å kunne ha det slik!!

Det er langt fra her hos oss også, men kose oss gjør vi likevel :)

Skrevet

Kan godt hende det er en drømmer som har skrevet, men det kan vel likegodt være sant...

Det er sikker like mange ulike personer her inne som ellers i samfunnet. Og da kan det likegodt være noen som sitter godt i det som er studenter eller trygda. Eller?

Jeg har det som HI. Koser meg hjemme og har tenkt til å gjøre det en stund til. Kanskje til barna begynner på skolen. Mannen min tjener mer en de flest og derfor har jeg anledning til å styre hjemme. Det betyr ikke at jeg ikke gjør noe. Jeg er godt utdannet selv og har en god jobb jeg har permisjon fra. Men sånn som situasjonen er nå velger jeg å være hjemme. Og ja, vi har også vaskehjelp, og eldste jenta er til og med i barnehagen....!

Skrevet

Ville bare opplyse om at vi har vaskehjelp pga. alvorlig allergi i familien. Men jeg er selvsagt glad for at vi har råd til å betale for den. For ordens skyld: det er hvit vaskehjelp.

Skrevet

hehe..må le av deg hovedinnlegger!!

Så bra du har skaffa deg en rik mann så du ikke trenger gå på skole eller jobbe osv..

var det noe det ville få ut av å skrive innlegget ditt?

få skrive jeg å da:

Gleder meg til permisjonen her over for da skal jeg sudere mere sånn at jeg når mitt mål om jobb å utdanning! :-) :-) lykke til med "Å være hjemme da".. :-)

Skrevet

Jeg SKAL også være hjemme et par år til, skal bli gravid med nestemann nå, lille prinsessen begynner da i bhg 50%:-)

Mannen min tjener 3 mill i året han! men han eier 2 firma også da!:-)

Herligt å være hjemme!!!

Skrevet

Jeg jobber når jeg har lyst jeg, for min skyld, går hjemme ellers, for mannen min tjener også gode penger.

Og broren min tjener jo penger og bor i samme hus.

Det er deilig å ha friheten til å kunne gjøre det man ønsker...

Og dukken er i barnehagen hun også, og jeg har vaskehjelp:)

Skrevet

Jeg skal også være hjemme noen år med vår lille, stortives med det!!! Men mannen min tjener ikke noe spesielt bra i det hele tatt og ikke har vi vasjehjelp, men vi klarer oss helt fint fordi :-).

Skrevet

Hihi.. hvorfor blir de fleste så sure på HI?? Ingen som tåler at noen er "vellykket" her og janteloven lenge leve!!

Alle går utifra at hun har "kapret" en rik mann og har null utdannelse eller arbeidserfaring selv!! Kan da være at hun er høyt utdannet og har tjent store penger selv før hun ble mor og valgte å være hjemmeværende. Kanskje mannen hennes var en "fattiglus" når de møttes, men at han har jobbet seg oppover med hennes hjelp og nå tjener bra penger?

Skrevet

En ting er jo å fortelle at man skal være hjemme i ett år til. Det er jo kjempe fint at man har mulighet til det og ønsker det selv. Jeg skal være hjemme i 4 mnd ekstra, men vet da at gutten vår har godt av å begynne i bhg og jeg i jobb.

Det jeg reagerte på var at HI absolutt må fortelle alle hvor mye penger mannen hennes tjener. Hva er poenget i det! Jeg gir blaffen i det jeg. HI kunne ha droppet den siste setningen. Det blir bare skryt.

Skrevet

Lenge leve janteloven. Vi får visst ikke si at vi har menn som tjener bra!

Skrevet

Jeg driter i hvor mye mannen din tjener.

Skrevet

Uansett hvor mye mannen din tjener er det DU som mister pensjonsopptjening ved å la være å jobbe. Hvis dette er noe dere har valgt i felleskap håper jeg dere tar fra lønna hans og setter til side til deg slik at du ikke står igjen som en økonomisk taper den dagen dere blir uenige og skiller lag...

Realisten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...