Mamma'n til lille David Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har gjennom hele livet hatt en tendens å legge all vekta mi på anklene når jeg går..har prøvd å legge det av meg men det går rett og slett ikke. Nå når jeg går gravid har dette virkelig gått ut over anklene mine, de er hovne og slitne.. er jo bare 20+3 i dag, så jeg vet ikke hvordan det skal gå med meg de neste 20 ukene.. noen som sliter med samme problem? har dere kanskje noen gode tips for at jeg kan bli bedre eller forhindre at det blir verre ?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Drikke mye vann, og ha bena høyt ved enhver anledning. Og støttestrømper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå