-Mariposa- Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Folk er vel opptatt med sitt. Jeg har hatt første skoledag i dag. En del misnøye ang praksis osv, men det ordner seg sikkert. Vi skal trekke praksisplasser på fredag og jeg er nr 39 (!) i rekken for å trekke... Kommer til å komme på en plass langt ute i periferien! Ja ja, i går kom jeg og sambo i snakk om unger, igjen. Det var jo ikke meningen å ta det opp så snart, men jeg hadde drukket litt vin og var litt deppa. Først spurte jeg sambo om han trodde vi kom til å gifte oss, noe han kanskje trodde. Han sa i alle fall at han hadde prøvd å se det for seg, men han klarer ikke helt å se at noen skal klare å være sammen i 10 år uten å gå hverandre på nervene, så det å gifte seg virker for ham veldig fremmed. Ikke ulikt mange gutter kan jeg tenke meg. Vel, det var det jeg trodde, men jeg gir ikke opp håpet! Men... så spurte jeg om han trodde jeg var helt på bærtur om jeg fortsatt går rundt og håper på å få barn før jeg er 30. Da sa han det jeg visste fra før, at han ikke har forandra mening. Jeg sa at jeg ikke helt kunne forvente at han skulle forandre mening om jeg spurte ham annenhver uke, og det var han enig i. Så spurte jeg om jeg kunne spørre igjen om et halvt år, om han da kanskje kunne ha forandra mening. Da sa han at han ikke ville eller skulle love meg noen ting, men at et halvt år fram i tid skulle han ha tenkt mer på saken. Så nå får jeg VIRKELIG prøve å holde kjeft. Skal vi se.... det blir i februar det... Det er rett før jeg drar til Tanzania. Å herregud, er det ikke mer enn et halvt år til jeg drar? Får litt panikk her jeg nå, he he. Ja, men da skal jeg se om vi kan ha en liten prat om det før jeg drar sånn at han kan ha noe å tenke på mens jeg er borte i et par måneder. Ellers er jeg drit lei regnet her i Bergen. Det regner ikke LITT heller. Jeg og sambo hadde forresten en prat om det å kjøpe leilighet til neste år og han virker mer og mer bestemt på at vi skal dra tilbake til østlandet, jippi!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Skjer ikke mye her heller om det er noen trøst :-) Drar snart på ferie med min kjære, blir greit med sol og sommer for et par uker! På "etableringsfronten" er det like stille som alltid, begynner å bli ganske lei av at vi er så uenige, men men.. satser på at litt ferie vil få tankene over på noe annet for en liten stund :-)
-Mariposa- Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 En liten ferie høres deilig ut. Jeg skal på ferie med sambo og familien hans i september. Det blir nok ikke den romantiske ferien, men jeg håper vi får det fint for det:)
Jumpy Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 hmm.. ferie høres deilig ut. Skjer ikke så mye her heller. Jeg holder kjeft, håper på at det skal medføre endringer. Må skyndte meg her nå, for smugleser på BiM.. hi hi. Kan jo ikke la han se at jeg er på BiM, det er sikkert VERRE enn å mase... hehe, ihvertfall i nærheten! Tjoho, klem fra meg
jenta fra havet Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Her er det ganske mye styr.. studiene er igang snart (begynner på manda m studie nr 2 i tillegg til at jeg skriver oppgave,,) og jeg har begynt å jobbe. Skal ha opplæring i dag og i morgen og lørdag på noen nye som er begynt. Og det som er ekstra morsomt er at en av de nye er sambo!! Han har altså fått deltidsjobb (en bra en syns nå jeg) i tillegg til at han har jobbet hele sommeren...! TOPP! Er SÅ gla for det.. Nå sier han at vi kommer til å få råd til å kjøpe ny PC.. mens jeg tenker mer "vi har råd til baby! na-na-na-na-naa-naaa!" Gode tider! Og så føles det litt som om ting ang graviditet er litt "i emning" eller no.. for han har og sagt at han ikke kan dra på utveksling likevel når han har fått jobb! og det var jo ett av hindrene før! ÅH! Det er virkelig tent et ganske stort nytt håp om å bli gravid om ikke ALT for lenge...! Jumpy: Jeg har og prøvd å holde den her BIM surfinga hemmelig..og i hvertfall formuet her;) Men jeg tror ikke jeg har klart det helt.. Han har "ferska" meg et par tre ganger.. Tror nok kanskje (er veldig redd for) at det oppfattes som indirekte masing.. men jeg tror det får ham med på å forstå hvor opptatt jeg faktisk er av temaet! Vil jo ikke lyve for ham heller, så hvis han spør så skal han få se litt på BIM sidene han..men ikke forumet her. det tror jeg er litt "off limits.." (ganske lett å gjennomskue hvem jeg er for ham..tross nicket!) (Åj, dette ble langt.. skulle kanskje vært en egen tråd..) Håper alle dere flotte jenter får en superduper høst og følelesen av en god start på noe mer og noe nytt!! Klemm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå