Gå til innhold

Barnevennlig i syden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om et fint og barnevennlig sted i syden? Sitter å leter litt på nettet, men det er alltid greit med anbefalinger. Innlegget hører vel egentlig ikke hjemme her, men prøver meg;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før jeg fikk barn synes jeg familiehoteller var verdens kjedeligste ting... Nå digger jeg dem!!! Du kan slappe av og det er mange andre med barn der, så ingen blir sur om ungene skriker litt...

Både Saga Garden og Star Tours Blue Village er gode greier. Husk leilghet med kjøkken - det er must!

God tur!

Skrevet

Ving reiser!! Sunwing resort kallithea, KJEMPEFINT der! Jeg har dratt alene med datteren min som er 12 år nå i 3 år, og hun vil ikke andre steder enn der, og det er veldig fine leiligheter, fine områder og strand rent, barnevennlig de lux for barn i alle aldre pluss en super herlig gjeng med ansatte der! Anbefaler det på det varmeste :-))

Skrevet

Vi var i sommer på den greske øya Chios (Lilleput reiser), på et sted som heter Karfas. Det er det mest familievennlige stedet jeg har vært på, med langgrunn sandstrand og perfekt beliggenhet. 10 min fra flyplassen med buss også! Våre gutter på 2 og 3 år hadde det supert, og det var veldig greit for oss der også! Lite, koselig familie-tettsted! Anbefales på det VARMESTE!

Skrevet

Sunwing Arguineguin på Gran Canaria er et veldig barnevennlig og fint hotell..

Skrevet

Vi har akkurat kommet hjem fra ei uke på Mallorca, Alcudia. Kan absolutt anbefales!! Vi hadde med sønnen vår på snart 3 år. Vi lot han sove et par timer på dagen hver dag slik at vi kunne ta han med ut om kvelden og spise middag og kose oss.Det var barnevennelig mat på resturantene. Vi så ikke en beruset person en eneste kveld og nesten alle andre som var ute hadde også med barn.

Vi hadde en liten leilighet med kjøkkenkrok, veldig lurt med barn. Det er også veldig langgrunne og fine strender der.

Alt er kort sagt perfekt tilrettelagt for barnefamilier.

Skrevet

Bahia Feliz på Gran Canaria. Ligger i kort avstand fra flyplass. Et flott grøntområde, lignet nesten en botanisk hage med, med hoteller, bassengområder, lekeplasser og restauranter, bilfritt. Bamseklubb og mini kids klubb. Føltes veldig trygt ut! Eneste minus er dårlig strand.

Skrevet

Signerer på Rhodos Kallithea ( Sunving) !

Var der 14 dager i sommer med en 3-åring , og det var tipptopp !

Området var veldig barnetilrettelagt med miniland. 2 barnebasseng og voksenbasseng med grunne. Flott strand. Enkelt å komme seg inn til Rhodosby ...

Skrevet

Vi var veldig fornøyd med Alanya i Tyrkia - var der første gang i mai med ei jente på 3 år. Vi bodde på Star Tour - Blue Star Flower Garden - veldig rimelig til å være 4-stjernes. Tyrkia er rimelig generelt...

Den beste syden hotell-frokosten vi har fått - kjempestor buffet, med masse forskjellig frukt og ferskt brød - i tillegg til pålegg etc. Bare det å få i datteren vår en ordentlig frokost var gull verdt.

Fine restauranter og god mat - nesten alle restauranter har lekestativ/område - og servitører etc er veldig glad i små barn så de gjør hva de kan for at de små skal være fornøyde (som f.eks å lage pannekaker selv om det ikke sto på menyen) - og det finnes restauranter hvor barn spiser gratis :o).

Strendene er fine - litt store bølger på kleopatrastranda - men utrolig gøy å plukke skjell og stein, men den andre er kjempefin. Deilig bassengområde, med 4 bassenger (2 barnebassenger).

Som sydensted kan jeg veldig anbefale Alanya. (Har familie som har reist dit 15 år på rad :oD)

Lykke til med valget :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...