meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Om dere skal kjøpe så ar de noen slike 5pakninger på clas ohlson til 100kr. De er ok. Ellers er jo banankasser en klassiker.
grå :) Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 bananesker. epleesker funker også begge deler får du gratis på butikken
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Et hett tips om du skal pakke bøker er å ta dem i plastposer i stedet for kasser, kassene blir alltid for tunge å bære, menshandleposer blir helt passe tung og ikke så vonde.
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Ja banankasser er skikkelig gode. MEN som tidligere butikkansatt så må jeg bare legge til at alt maset om flyttekasser er noe herk til tider. Det hender at det finnes kasser, men som regel går alt i pressa med en gang. Det er også nok rot på et lager til at det ikke er plass til å ta vare på kasser. Så jeg vil aldri gå rundt til butikker, jeg kjøper heller.
xxx71 Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Vinkasser fra Vinmonopolet er supre å pakke bøker i De blir ikke for tunge, og så er de fine å stable hvis du ikke pakker ut alt med en gang. Brukte også disse kassene til servise og glass.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 De butikkene i nærheten av der jeg bodde før satt kassene synlig sånn at man kunne se de om man var intr. Så spurte om man var ntr og så de. Ellers så er det jo ok å pakke klær i søplesekker.
lille N Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Ikea har fine flytteesker. Dessuten er papirposene derfra geniale til å pakke bøker i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå