Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har i noen uker nå kommet mye slim. Ikke vanlig utflod-konsistens, men mer gjennomsiktig eggehviteaktig. Det kommer hele døgnet, men mest om morgenen når jeg har ligget hele natten. Det klør ikke, så jeg tenker ikke at det er soppinfeksjon. Jeg tenker heller ikke lenger at det er slimproppen siden det kommer hele tiden og har vært slik i noen uker.

Har noen av dere andre merket slik? Er det et tegn på modning? Eller bare normalt under svangerskap? (er bare 30 uker på vei, så jeg er ikke klar for at det skal skje noe enda!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt likt her

Skrevet

Samme her også.

Jeg vil jo gjerne at det skal bety at fødsel er nært forestående siden jeg har termin om noen dager, men vet ikke hva det kommer av eller om det betyr noe som helst i forhold til fødsel. Men jeg har ikke hatt det hele svangerskapet, bare nå de siste 4-5 ukene.

Har hørt at slimproppen kan komme over en lengre periode, men vet ikke om dette er det.

Skrevet

Jeg får det sånn etter sex... Og det kan godt vare i noen dager da. Slimproppen kan jo og gå en stund før og flere ganger. Vet ikke om dette hjalp??!!

Skrevet

Har det sånn her å. Har hatt det sånn en liten stund og er bare i uke 29.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...