Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er det flere som ikke får sent melding til folk på vennelisten sin?! Jeg får ikke sent meldingene. Er det kanskje fordi at personen jeg prøver å sende melding til har fullt innboks?
Erisa* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Det kan være pga full innboks, eller fordi den du sender til ikke har haket av på at de vil motta post på brukerinformasjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå