Mamma2OO5 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Så noen liker boxerene fra Bjørn borg, men hvor får man kjøpt de og hvorfor er de så gode? Går de ikke inn i rompa? he he Hipsters hva er det egentlig? en lav boxer? Går de inn i rompa? Jeg hater å ha ting i rompa nemlig....;o) Gjerne tips til noen gode stringtruser også, trenger faktisk en fornyelse her førl jeg...
Dotten Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Vet ikke hvor de har Bjørn Borg truser, men som jeg så du skrev i en annen tråd, at du hadde boxere fra Pierre Robert, så anbefaler jeg de i hipsters og string også. Veldig mykt, tynt og behagelig stoff! Hipsters er litt "mindre" boksere. De går litt inn i rompa ja... men noen er litt større i modellen enn andre, så det kan hende du slipper så veldig "nysgjerrige" truser... he, he. String går inn i rompa uansett
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 På Cubus har de nyyydelige sloggi-hipsters! Jeg elsker de, og det finnes i string også Ingen stygge sømmer som vises i kjoler osv.
meg & to små vampyrer Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Hipstere er ofte litt lavere enn boksere syns jeg. Stikker ikke opp overfor bukselinningen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå