Gjest Ut på tur Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Det er utallige tråder her inne med alle som er lei, ikke kan vente lenger, som prøver å sette i gang fødselen nesten uansett hvor lenge det er til termin osv osv. All respekt til dere Jeg har termin i dag og koser meg med å ha permisjon fra jobben. Har hatt/har et skikkelig kjipt svangerskap så nå bruker jeg all min energi på meg selv og det å forberede til den lille kommer. Koser meg med dette og foreløbig er det ikke noe problem for meg å gå over. Tvert imot så nyter jeg hver eneste dag. Eneste minus er at babyen allerede er veldig stor og den vokser jo fort nå på slutten. Håper likevel jeg får noen dager til jeg... Flere enn meg som ikke er utålmodige ?
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har det heller ikke travelt med å få babyen ut, koser meg med magen og den spennende ventetida. 9 dager til termin nå og synes tida flyr :-) Tror det beste for babyen er at den får komme når den er klar, og når sant skal sies tror jeg ikke helt på at fødselen kan framskyndes ved bruk av div kjerringråd. Skjønner likevel at enkelt blir lei når de har mye plager..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg koser meg også med å ha lillen i magen:) Gleeeder meg til å treffe bebi'n, men det er veeldig trygt å ha den i magen også Men bebi'n kan godt komme til termin ja;)
Guttemamma x 3 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg har all verden tålmodighet akkurat nå ihvertfall. Fødte prematurt sist og vet at hver uke i magen er verdifull.
knusknof Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Godt å høre at det er flere som ikke er utålmodige:) Jeg må jo si jeg gleder meg vilt til å møte den lille, men allikevel er det helt greit at den blir der inne så lenge den vil:) Og så blir det litt rart å plutselig ikke være gravid lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå