Gå til innhold

stopp etter denne ungen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

off. er i uke 31 og vil bare ha den ungen ut...

har vonde kynnere nesten hele tiden. de roer seg litt når jeg setter meg ned, men hvis jeg setter meg ned får jeg ikke puste. så da må jeg opp igjen:0( får ikke sove om natta for jeg har så masse kynnere og sliter med å puste... føler på meg at ikke alt er som det skal. men føler jeg er hysterisk når jeg sier det til lege/jordmor. for de sier det er helt normalt. er andregangsfødende, men alikevel. kan ikke gå som dette i 2 mnd til... blir helt deprimert

noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres voldsomt ut. Regner med du er sykemeldt.

Skrevet

jepp:0(

Skrevet

Dette hørtes ikke noe kjekt ut nei... Jeg opplever det samme som deg innimellom (er i uke 34), men det er ikke på langt nær så plagsomt hos meg. Du sier du har snakket med jm og lege om dette, men har du fortalt hvor slitsomt det virkelig er? For som du sier, og som jeg også opplever, er det normalt, men kanskje ikke så mye? Jeg tror jeg ville tatt det opp en gang til og fortalt at du er bekymret i tilegg. Få dem til å ta deg på alvor!

Selv hjelper det godt for meg å ligge på venstre side og prøve å slappe heelt av når plagene melder seg. Jeg opplever det som regel bare når jeg stresser, og prøver derfor å roe ned tempo. Det hjelper hos meg. Uansett: håper du finner noen metoder som kan hjelpe!

Skrevet

snakka med jordmora senest idag. hun sa at hvis det blir verre kunne jeg komme inn til en kontroll... men at alt høres normalt ut. skal til kontroll neste uke. skal ta det opp skikkelig da tenkte jeg. (hvis det ikke blir verre før da) har vært innlagt på sykehuset med nyreproblem. hadde en del kynnere da og, men der sa enkelte at det var normalt og andre sa at jeg måtte passe på så ikke fødselen starta. ikke vet jeg... er liksom ikke det at jeg er tungpusta etter å ha gått opp trappa å sånt, det er jeg jo, men her kommer det samme hva jeg gjør og ikke gjør:-(

Skrevet

høres fælt ut. men er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. du kjenner deg selv best

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...