Gå til innhold

smokk?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutten min ligger også å sutter på ALT, hele tiden, og fikk den uvanen at han sovnet kun ved puppen, så jeg gav han smokk første dagen vi var hjemme fra sykehuset jeg, og det har fungert kjempebra. Han suger pupp til han er ferdig, så får han smokken, og sovner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk allerede på sykehuset, hun hadde så stort sugebehov, og det var ikke godt til puppen min.. Nå tar hun smokken greit, og får den når hun skal sove om kvelden. Roer seg mye fortere. Den faller fort ut av munnen, men da har hun som regel sovnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke.. Fant ut at det var bedre at han sutta på smokken enn at han brukte meg som smokk=) Ble vondt i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi fikk smokk den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Da var a 3 dager gammel, og det gikk kjempebra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille tulla mi er ikke veldig interessert i smokk hun. Liker best den store runde smokken som heter "mammas pupp"... Men vi proever hver dag aa overtale henne til aa bruke smaa rosa gummi-smokker i stedet. Begynte vel aa proeve da hun var ca 2 uker gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager.... Hun tok totten rett i munnen når hun om ut, og hadde etter to dager store sugemerker på hendene. Siden jeg selv hadde problemer med å slutte med totten og hun har enormt sugebehov, fant vi ut at det er lettere å slutte med smokk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

før han fikk pupp fra meg!! han var på barne intensiven der gir de smokk til alle. han tok puppen fint forde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...