Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 jeg lærte ett triks her av en hobbykokk: når en skal steke biffen skal en alltid varme pannen opp først UTEN Å HA I SMØR!!!!! sleng biffen i panna og "svi" den lett på begge sider, ta den ut og ha i smør i pannen!!! dette fordi at smøret åpner porene i kjøttet når det er ferskt så da vil mye av saften forsvinne! gjør en dette uten smør først så beholdes væsken i kjøttet og en kan gjennomsteke den uten at den blir tørr:) jeg har prøvd og det funker faktisk:P
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 22. august 2007 #2 Skrevet 22. august 2007 Hørtes ikke hel bra ut, men.. En biff gir jo ikke fra seg fett...? Så da vil d jo bli tørrsviing da?
Topp 10. Skrevet 22. august 2007 #3 Skrevet 22. august 2007 Min mor steker alltid magisk og saftig biff:) Hun bruker å ha i masse melange, max varme, og jernpanne:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2007 #4 Skrevet 22. august 2007 jeg skal prøve denne metoden neste gang jeg steker biff. Selv om jeg får gode og saftig biff med masse melange og sterk varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå