HoochIsCrazy Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hva mener du i den tråden om stipend osv?? Jeg skal nemlig begynne på et studium àla ditt og begynner nå når gutten bare er 7 mndr! Jeg mister jo foreldrepengene, men får jeg ikke stipend for å kompansere? Å, nei... Kanskje du kan forklare litt nærmere så jeg ikke går på en smell jeg også?
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Nei, akkurat nå vet jeg ingenting. Snakka med inntakskontoret i sta, og de sa jeg måtte gå på skolen 1 uke for å få gå ut i permisjon. Lang historie dette, men skal prøve å gjøre kort. Jeg gikk almennfaglig påbygning i fjor fram til november. Ble da sykemeldt fram til fødselen. Mottok deretter fødelsstipend fram til nå den 15.august. Da må jeg søke på nytt for resten av året. Så må man gå på skole/permitere seg for å få rett på det stipendet.. Og inntakskontoret sa at jeg måtte gå på skolen nå neste uke, og ei uke framover for å få lov til å gå ut i permisjon. Skjønner ikke hvorfor men... Jo, du får nok stipend! Beløpet vet jeg ikke altså. Det varierer sånn! :-)
HoochIsCrazy Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Åå... Akkurat...!! Da gir det mening.. Nesten hvertfall! Tror nok ikke det sammer gjelder meg da! *puste letta ut* Håper det ordner seg for deg! Ikke gi deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå