Gå til innhold

wæææ sønnen min ramlet ned trappen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på ni mnd ramlet ned trappen, komunikasjon svikt mellom meg å min stemor. Det er ^5 trappetrinn^ å dem er kledd med teppe. Han har en liten stripe i pannen (litt hoven å blå/rød) å en kul i hode, ikke så stor. Han har spist godt å er i kanon form.

Hadde dere ringt legevakta ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :-) Om han blir slapp, kaster opp eller blir tydelig dårlig bør du ringe..! Dette opplever de maaange ganger om dagen, og barna er utrolig robuste :-) Datteren min falt ned vår trapp, 14 trinn uten teppe eller noe, for noen måneder siden, kommunikasjonssvikt her også, og eneste hun fikk var en liten kul i panna..!

Skrevet

Jeg hadde det ja! Verste som kan skje er at de sier at du ser det an litt! Så slipper du å gå rundt å bekymre deg unødig! Jeg har dem nemlig mistenkt for å like å få telefoner fremfor at man tropper opp! Så en telefon er fort gjort og veldig godt å ha unnagjort i et slikt tilfelle:)

Ellers høres det jo ut som at det har gått bra da:)

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Så lenge han er i fin form hadde ikke jeg ringt på legevakta. Bare følg med på formen hans. Det går sikkert veldig bra. Utrolig hvor mye disse småttisene tåler!

Skrevet

Om han ikke har kastet opp/ hvert borte ville jeg nok ha drøyd litt. Det er utrolig hva disse små tåler.

Du kan jo være litt obs når han sover. Stryk han over kinnet av og til så du ser at han reagerer.

Men følg med på almentilstanden hans. Forandrer han adferd, blir "borte" eller grinte osv tar du kontakt med legevakta evnt 113.

Skrevet

han er ikke slapp eller noe, nå han har sovet en time men det er den vanlige kvilen som han har hver dag. Har spist en stor skål med grøt å sitter nå på gulvet å ler å leker med lekene sine

Skrevet

Da kan du nok ta det HELT med ro :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...