Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jepp!!I forigårs!!Opererte bort da, og trakk en i forrige mnd. Vettu- det gjorde ikke vondt!Og jegh ar tannlegeskrekk og allting! Jeg fikk masse bedøvelse- og bedøvelse før bedøvelse så ikke sprøyta skulle gjøre vondt. Fikk med 6 sterke ibux hjem, men brukte bare to samme dagen. Dagen etter var jeg i ship shape igjen! tips:Hold øynene lukket så du ikke ser alle instrumenter og ta gjerne med ipod- det gjorde jeg (så jeg ikke hørte alt og fikk fokusert på noe annet)..Men HELT ærlig;Det var piece of cake!!!
lille je Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Nei. Jeg tok ut mine mens de enda lå under beinet, det vil si en ganske stor operasjon... (altså i munn-målestokk:). Litt vondt i etterkant, men absolutt til å leve med:)
hønepøne;-) Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Nei, ikke vondt. Var dette med de nede enn de oppe, men ikke så vondt at du trenger å grue deg! Måtte skjære frem mine. Var mest vondt etterpå, men gikk over etter en dag.
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 trukket alle mine 4.. 2 om gangen... jeg synes bedøvelsen var værst
~~DoraDora~~ Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jeg har trukket tre av mine. hadde vanlig bedøvelse, og kjente ingenting. LYKKE TIL !!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Nei, igrunn ikke så vondt. Syns bedøvelsen var verst.... Fikk mye smertestillende, så jeg følte meg som et vrak, men ellers bra Gikk over etter en dag...
fru tekopp Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Har fjernet en av dem. Skal ta en til. Det var vondt å ta den ene, men det var fordi den måtte opereres ut og jeg fikk krampe i kjeven mens tannlegen holdt på. Fikk masse bedøvelse. Alt jeg ville ha. Sikkert mer enn nødvendig, men jeg har tannlegeskrekk og hadde en snill tannlege. Det var ømt etterpå. Vondt å gape, så det gikk mye yougurt og suppe dagene etter operasjonen. Var på jobb to dager etter at tanna var fjernet, men har funnet ut at med alle smertestillende pillene jeg tok at det ikke var så lurt.... Jeg skal få somlet meg til å ta den andre også. Kjenner at den bør ut snart. (Kunne ikke ta den i forbindelse med den forrige, pga. svangerskap som jeg ikke ville ødelegge med smertestillende) Må bare spare opp litt penger først. Lykke til! Du overlever helt sikkert!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Tok de to nede för sommeren - de hadde 3 rötter og den ene tok det 1 time å ta ut (det er lenge) den andre 15 min fra bedövelse til den var ute (det er normal tid) Fikk valium til å ta to timer för for å väre rolig og masse bedövelse. Det gjorde ikke vondt, men litt ekkelt når de knekker og knaser i tannen - men det var ikke sånn ekkelt at man vil löpe ut av stolen. Skal ta en oppe idag ... gruer meg villt , men det gikk jo så bra de andre gangene. Tips : gjör det hos oral kirurg de har tross alt 5 år videre utdannelse enn tannlegen , få valium og si at du er engsetelig !
Forskeren Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Ikke vondt mens de trekkes, men fikk en god del vondt etterpå av den ene jeg trakk nede, for den måtte opereres ut (røttene var på kryss og tvers..). Men de oppe kjente jeg lite til, ble trukket rett ned, enkelt og greit. Skal fjerne nr. 2 nede snart, gruer litt for "etterarbeidet", for det blir et krater der som mat setter seg i... (må skylle med sprøyte etter jeg har spist). Også dette fordi jeg har en som ligger på kryss og tvers. Er nok enklere dersom de står riktig vei!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 jepp..trakk alle 4 da jeg var 16.går så fint så
Gjest Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Neida, bedøvelse, og vips var tanna ut:) Min tann, ja:) går så bra så!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Ps.. går du til oral kirurs så legger de antibiotika i hullet og syr igjen slik at du ikke får krater som maten fester seg i )
fru tekopp Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Nei. Maten setter seg fortsatt i "krateret". Jeg sydde og fikk stort hull hvor alt mulig satte seg fast. Men det går jo bra. Bare være litt ekstra forsiktig og fiske ut det som legger seg der.....
Gjest Skrevet 15. august 2007 #15 Skrevet 15. august 2007 Neimenn huff da fru tekopp ( Gikk bra hos meg da - satte seg ikke noe i "krateret" - ble liksom ikke noe krater hos meg
Alba44 Skrevet 15. august 2007 #16 Skrevet 15. august 2007 Jeg har fått fjernet alle mine 4. Litt ubehagelig de første dagene, men for å si det sånn så syns jeg det var vondere å ha de der(spesielt de 2 nede).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå