Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Tipset mitt er: Ikke kjøpt det i det hele tatt.
meg og jentene Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Jenta mi var glodvarm i natt, målte med det digitale termometeret jeg har under armen, og det viste ikke feber til tross for at jeg er overbevist om at det var høy feber. Umulig å ta den i endetarmen når hun spreller og er helt urolig. Vet at øre-termometer ikke er helt nøyaktig, men det gir jo en god indikasjon...?
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg har heller ikke god erfaring med det. Her blir det brukt i stumpen!Holder henne fast om jeg må. Men nå har det kommet en ny type som brukes på panna. Vet at den ene apotekkjeden formidler det ihvertfall.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Signerer Haldenjenta... Øretermometer viser mer feil enn riktig, og dersom jenta di spreller og er urolig er det like herk å bruke øretermometer, for det må være AKKURAT riktig stilt inne i øret eller viser det totalt feil... Endetarmen gir nøyaktigst resultat og er det desidert beste...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Kjøp deg heller et nytt digitalt termometer, det skal vise feber, synes det er merkelig hvis det ikke gjør det. Kanskje du ikke fikk det ordentlig til? Du kan også legge det i munnen, de har sånne hetter du kan tre på termometeret, engangshetter:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Jeg har nemmelig hatt både øre og panne, begge var bare dritt. Jeg prøver så godt som jeg kan å få den i stompen, smører godt med vaselin og prøver å få henne til å slappe av, går ikke det så tar jeg den under armen eller i minnen (med hette såklart) Er jenta di glovarm, så kjenner du som regel om det er på tide med febernedsettende uansett. Hvis du likevel vil ha, så søk på øretermometer på goggle, kommer masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå