conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg gikk på do nr 1 for å tisse, men hva skjedde, jo jeg så og si tisset med begge hull, skikkelig renne ræv..hihi, det samme skjedde med do runde 2 og 3 og 4, som at jeg virkelig har tømt meg..merkelig.. Mann sier jo at når mann tømmer seg sånn er det fødsel nær, jeg vet ikke...vi får håpe det:) 37+6:)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Å så spennende da! (ikke at du har vært på do he he he he, men om det skjer noe snart) Det er sant det at man kan tømme seg når det nærmer seg fødsel. Kanskje det blir fødsel på deg om ikke alt for mange dager til da=) Lykke til og hold oss oppdatert!
Milla-baby Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Termin samme dag som meg du ) Og jeg har også hatt en lite kjekk natt...hehe Håper virkelig det nermer seg jeg også nå....rimelig lei... Hvor i landet holder du til da?
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 jeg og hadde det sånn her en morning. gikk på do for jeg hadde mageknip og masse masse kynnere. da jeg satt meg sa det "knepp" og det spruta ut...tenkte at nå var doen spraylakkert (sorry, ekkelt), men var helt blankt. begynte å bli litt redd for at det kanskje var litt av vannet som gikk!!?? er bare 31 uker så var jo litt tidlig. men ikke hatt sånn etterpå. men det føltes som da vannet gikk på sykehuset med nr.1. kjendt masse liv etterpå. så ikke vet jeg. håper fødselen din snart er i gang da:0) jeg bør vente litt til
conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 jeg holder til i indre troms.. Er veldig spent på om det skjer noe ja..hihi, skulle likt å vite når det skjedde,,det er jo så spennende dette her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå