Gå til innhold

Nye Småtroll uten anonymknapp.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det blir feil å misbruke et annet forum, som er opprettet for helt andre ting, på den måten!!

Skrevet

Det er dere helt frie til å synes. Dette er et midlertidlig prosjekt frem til man eventuelt får eget forum. Noen har sendt mail og spurt om det.

Skrevet

Kanskje blir det litt roligere her nå:-)

Skrevet

Dit skal JEG!

Orker ikke mer av alle de slemme anonyme.

De som er anonyme av andre årsaker er greit, men å bruke anonymknappen for å slenhe dritt er ikke greit...

Skrevet

Anonym 14:27 : Husk at du ikke kan være anonym på det forumet.... Da får ALLE vite hvem du er!

Hilsen

Skrevet

Ja, men dær er det ingen anonyme som slenger dritt heller

Skrevet

Hva skal det nye forumet hete da? Forum for spesielt nærtagenede??

Skrevet

Ellie..djises... vist du har funnet deg et nytt forum, så hold deg der da lille venn. ikke plag oss som faktisk "overser" teite innlegg.

Skrevet

Eh.. Jeg har da ikke funnet meg et nytt forum, og planen var aldri å forlate dette forumet. Men de som vil ha en pause fra anonyme som deg kan gå inn dit en tur om de vill. Atter en gang, det er ikke en erstatning for dette forumet. Alle får gjøre som de vil.

Skrevet

TIL: Ellie *Fikk tulle 06.01.07*

EIER du disse sidene???

Hvorfor vil du at alle skal inn på den siden DU refererer til? Dessuten er det et snodig forum må jeg si.... En side dedikert til mor???? Skjønte ikke det jeg..

Godt at du er der inne, når jeg tenker meg om. Så slipper vi dine hårreisende innlegg her inne!

*linda*

Skrevet

Vel... trodde det var du som var så glad i anonymknappen jeg:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...