Gå til innhold

Hønemor!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff, jeg er visst ei skikkelig hønemor, ifølge ei venninne..

Snuppa er jo 3,5 mnd, og jeg har ikke vært borte fra ho enda.. Bare når jeg har vært hos legen ol., da har pappaen og hun vært med å venta. Kan egentlig heller ikke tenke meg å være uten henne enda.

Men føler et visst press fra mamma og svigermor- de vil jo sitte b.vakt osv. Men ser ikke poenget med at de skal gjøre det uten grunn, bare fordi de har lyst..?

Pappa er heldigvis støttende, skjønner at jeg føler det sånn:)

Men han er også den eneste jeg stoler på å overlate henne til, er jo ingen andre som kjenner henne skikkelig..

Er jeg helt på bærtur eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg godt :-)

Vi har heller ikke hatt barnevakt ennå - har ikke hatt bruk for det. Er enten meg eller pappaen som passer henne. Men regner med at vi får behov til å dra ut sammen etter hvert - er jo viktig å pleie forholdet litt også. men det blir nok mer kjipt enn stas første gangen, tror jeg - jeg kommer til å savne henne og lure på om hun har det bra - selv om hun helt sikkert har det utmerket!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg syns ikke du er på bærtur. Jeg hadde d på samme måte som deg med jenta mi som nå er 4 år. Første gang jeg hadde barnevakt til henne var når hun var 5 mnd gammel fordi samboern min da skulle feire 30 års dagen sin. Så lenge d ikke var noe spes jeg skulle så jeg ikke behovet for barnevakt, og besteforeldre kan jo avlaste og kose seg med babyn hjemme hos deg slik at du får slappet av litt ekstra hvis de ønsker d. Denne gangen, med lillegutt på 11 uker er jeg mer avslappet til d hele. Er vel fordi jeg er mer trygg på megselv og hele morsrollen denne gangen. Men har fortsatt ikke hatt barnevakt til ham heller, men hadde ikke hatt noe problem med d dersom d var noe spes jeg skulle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...