Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Kommer ikke inn på min egen side Men dette med pengene, jeg venter på lønnen min se, fordi det JÆV### Lønningskontoret ikke klarer og sende ut tidsnok :/ sitter her med -4000 på konto og ja ;P husleie skulle vært betalt på fredag.... hehe, hvordan går d med deg da??=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Ja, det var det. Ok, ja, men da skjønner jeg. Den er grei. Her er det bare bra. Skal til jordmor halv 3 i dag. Hvordan er det med deg da? Klem.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Nå er formen på bånn... kaster opp som f... må vaske litt :/
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Åh... Så kjipt da.. Huff.. håper det gir seg etter hvert da. Omgangssyke, eller gravidsyke da? Husarbeid, når man er syk er drepen da.. huff... føler med deg vennen.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Gravidsyke.. =( huff.. Eller, er lukter som får meg til og kaste opp maks Så, (veldig ekkelt) når toalettet er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig langt fra stua, dvs. opp en trapp o.l. så skjer det fort noe som sbsolutt ikke burde skje
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Huff.. da tror jeg at jeg hadde tatt med meg en bøtte rundt om i huset hvor jeg hadde oppholdt meg ja.. hehe.. bedre enn å tørke opp..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 begynne med det tror jeg ;P huff, ekkelt :/
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2007 Huff ja.. Men nå drar jeg fra jobb.. Skal til jordmor. God bedring da vennen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå