fru.britta Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 hallo alle sammen.. er på jakt etter tvillingvogn,har en på ni mnd og venter nr 2 i januar,noen som har noen å annbefale? har simo slutta å produsere tvillingvogner?finner ingen steder...
augusthåp Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Vi kjøpte Carena sin, for det var den billigste nye vi fant. Den er superlett å løfte i forhold til de andre, og triller veldig lett. Legges sammen til å bli ganske liten. Men er kun forovervendt, og det som irriterer meg er at bagasjebrette (i stoff) er så lavt at det tar nedi bakken når du går opp en fortauskant. Dessuten tåler den ikke så veldig mange kilo bagasje under, har jeg erfart. Men den er veldig god å trille ellers. Vi betalte 1990 kr, har sett dem på tilbud for 1500 kr.
augusthåp Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Husk forresten at mange tvilingvogner har mindre plass til hvert enkelt barn en en enkeltvogn. Det blir temmelig trangt med en vinterpose i Carenaen. Så kanskje du bør ha en større. Det er ikke bag til den som vi har.
fru.britta Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 ja tror jeg må ha en med bag i siden minsten er bitte liten den vinteren...synest brio sin ser grei ut,har sett på teutonia sin også,men synest den såg så lav ut i kalesjen...tenker at barna fort blir for store for den..noen som hvet hva en ny brio tvillingvogn koster?
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg har kikket på et par, og det står mellom oth sin, tfk twinner twist og babytravel sin.. blir nok tfk.. jeg har en på 6,5måneder og venter nr to i beg av januar:-)
gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Hei. Jeg jeg har en som blir 13 måneder når neste kommer. Vi har kjøpt tfk twinner twist. Vognen virker utrolig bra. Og det beste med hele vognen er at den tar mindre plass i bilen en den emmaljunga vognen jeg hadde før med bag. Den er også lettere å trille. Kjøpte vognen fra babyjungle.nl og betalte 6500. Dette inkluderte: vognen, hardbag til baby, regn/stormtrekk, myggnetting, uv/soltrekk, ekstra regntrekk når hardbagen er på, pumpe og moms og frakt. Vognen kom 4 dager etter jeg bestilte. Kjempe fornøyd!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå