Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Skal bare stelle meg så kommer pappa å kjörer meg til oral kirurgen. Skal fjerne en visdomstann i over kjeven idag. Gruer meg MASSE !! (derav valium innavors) Buuhhuuuu...
lego Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Det kommer til å gå så bra se! Du merker ikke noe før etterpå og da er det bare til å knaske smertestillende.
Dotten Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Masse lykke til. Dette går så bra skal du se Ikke noe å grue seg for (lett for meg å si), men det gikk veldig greit da jeg trakk mine! Sees vi kansje neste uke?? Hei og hå
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Takk ! Ja neste uke kan jeg forhåpentlig tygge igjen ;O) - så da er jeg med !!
Dotten Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Flott. Vi får se om vi klarer å få til noe. Blueberrypai må ha med barna, da mannen er borte. Og da tenkte jeg på å ta med snuppa, så da må vi i så fall ikke møtes så sent......... Rett etter jobb omtrent for min del!? Om ikke får vi ta et voksen-møte når mannen hennes er tilbake, og vi kn dra ut "barnløse" alle tre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå