Gå til innhold

Hostesaft å gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet åssen hoste saft man kan bruke når man er gravid?

Jeg vet det er en som heter noe på S men va den heter det er det store ?..

Hoster så masse at eg ikke får såve om natta.. Gi mæ noen idea her nu folkens ;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva den heter, men du kan slå opp på felleskatalogen.no eller spørre på apoteket...

Skrevet

Er det Cosylan du tenker på? Det er jo ganske effektivt, men det er fordi det inneholder morfin. Jeg ville ikke brukt det under svangerskapet uten å ha snakket med lege først.

Ellers er det kanskje Solvipect du mener som den på S? Den regnes som trygg for gravide hvis man følger doseringen.

Skrevet

ahh der var Solvipect =) tusen takk =)

Skrevet

solvipect er slimløsende. tror gravide skel holde seg unna hosteDEMPENDE. Drikk heller masse vann og spis pastiller. men det er plagsomt har hatt to slike runder selv i sommer.

Skrevet

Prøv Vicks vaporub - en slags mild tigerbalsam til å smøre på halsen og brystet. og bittelitt hjelper i hvertfall meg når jeg ikke får sove om natta pga hoste. Hjelper også mot tett nese...alt bare letter liksom :o)

Ellers er det egentlig bare Corsylan som hjelper ordentlig mot hoste, og den inneholder jo morfin og er sletts ikke bra for baby i magen.

Skrevet

Jeg har tatt litt Bisolvon,som også er slimløsende,siden jeg er plaget med litt slim bak i halsen/ganen noen ganger(som gjør meg veldig kvalm og får frem brekninger) Både legen og farmasøyten på apoteket sa det var helt ok å bruke,bare jeg holdt meg til bruksanvisninga på pakken og ikke tok mer enn nødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...