Mille** Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Når vi flyttet fra Akershus til Finnmark så leide vi flyttebyrå som pakket alt og fraktet det opp for oss. Helt suverent! Det eneste vi gjorde selv var å gå igjennom tingene våre og kaste det vi ikke ville ha med oss. Har flyttet mange ganger og må si at å slippe å gjøre arbeidet selv var vel verdt pengene det kostet. Nå betalte min arbeidsgiver halvparten da og hans arbeidsgiver nesten halvparten, men det visste vi ikke om når vi bestilte flyttingen. Hadde glatt betalt det ut av egen lomme selv. )
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Vel. så ett tips fra ei her inne engang. Merk eskene med nr og skriv ned hva som er oppi hver eske. Skriv også om fra hvilket rom du hentet den og den esken fra. Øhhh, eske 1-3 er f.eks kjøkkenting. 4-8 er tatt fra stua osv, da kan du bare sette eskene 1 2 og 3 rett inn på kjøkkenet, eskene 4-8 går rett på stua... SKjønte du noe av det jeg skrev? Er ikke sikker på om jeg gjorde det selv, altså Lykke til.
(**,)78 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Å være veldig konsekvent med systemet når dere pakker ned. Pakk ned etter hvilke rom det skal være i og videre inndeling innen rommet dersom det er hensiktsmessig. Merk godt og på samme sted på kassene så det er lett å finne igjen når det står stablet. Samle knuselige gjenstander så det blir færre skjøre esker å passe på : )
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 godzilla Hvorfor ikke bare hellere skrive kjøkken, stue osv på eskene???
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Hehe, bare skrev noe om noe jeg leste her inne engang, jeg. Husker da ikke helt hvordan det ble gjort. Tror kanskje det hadde noe med om flyttefolkene dreiv og snoka litt i eskene, da viste man hva som var oppi der og at ingeting var stjålet. Nå har jeg ingen erfaring med akkurat det der, da vi har flyttet med hjelp av familie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå