spix Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hvilke merker var bra, og hvilke bør man holde seg unna? Ser Hustec reklamerer med at de var testvinnere. Stemmer det?
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hm.. jeg har bladet hjemme, men husker ikke helt hvem som vant.. MEN jeg vet at Bamse-regntøyet fra Lindex kom best eller nest best ut, for det hadde jeg akkurat kjøpt da.. De kom best ut i fjor også, så jeg satset på det samme i år, og det var visst lurt ) Det var riktig nok "guttefargene" det var bilde av på testen, jeg hadde kjøpt det rosa.. Men satser på at kvaliteten er den samme...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Anbefaler deg Reflex..! Anbefaler ikke å kjøpe H&M, Cubus eller de billigkjedene sine, de har som regel ikke glidelås foran, kun knepping og det regner rett inn. Regntøyet er også tynt og lite slitesterkt, og faktisk dyrere enn Reflex sitt sett som er hundre ganger bedre! :-) Har en 4 åring som sliter godt på klærne, har slitt ut utallige testvinnere (bl.a. Lindex, H&M og de der), men Reflex er gull! :-) Pleier også å gjøre det bra i tester, men har lært at man ikke skal ta testene for godt ord, da de bare tester noen få ting, ikke andre ting som f.eks. bevegelighet, som er kjempeviktig! :-)
Learning to fly Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Nei, Refleks kom på 4 eller 5 plass. Hustec og Lindex, delt førsteplass. Sitter og ser i bladet nå
Helnøtt med spire:) Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Anbefaler også Reflexsitt! Men da de var knappe 1 år til 2 har jeg brukt bamse regntøy noe jeg også er veldig fornøyde med. Men fremover blir det Reflex!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå