Chiabatta Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er det helt slutt på at man skal ha tre skrikenetter for å få babyen til å sove rundt? Når bør barnet sove rundt? Når bør barnet få eget rom?
grå :) Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 når du er drit lei;) du står veldig fritt på både når du vil ha babyen til å sove på eget rom og til åsove rundt. kan jo være greit å ha det unnagjort i god tid før du skal på jobb igjen hvis du skal det. mener det kanskje er ca 8mnd på å sove rundt, men jeg er ikke sikker. kommer mye an på ungen og hvor mye arbeid dere legger i det. kan være greit å legge dem tidlig på eget rom. ialelfall om de er som mine. da sover de bedre og lengre. blir ikke forstyrra av matlukt og andre lyder. moa la jeg på eget rom ved 10 mnd. malin la jeg inn på moas rom ved 6 mnd
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 "Babyer og...." hæh? Skjønte ikke resten av setningen, jeg. *gjeeeeeeeeeeeeeesp* Når den lille byttingen slukner, skal jeg banne meg ta en lur jeg også!!!
Mille** Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Babyer er så forskjellige, det finnes ingen fasit på når de skal sove rundt. Min er snart 2 år og kan enda våkne på nettene. Men hvis de spiser godt på dagen og vokser normalt så skal de strengt tatt ikke ha behov for mat etter 6 mnd alderen. Da kan man heller begynne å tilby vann hvis de våkner på natta. Mange vil da slutte å våkne, vann er ikke så veldig spennende å våkne for. ) Syns ikke om sånne skrikenetter når de er babyer, men man kan prøve å få de til å sove selv ved å ofte gå ut og inn, vise at man er der, men ikke ta de opp. Men ikke la ungen ligge alene i mørket å gråte, det mener jeg blir feil. Og før de er 6 mnd kan du egentlig ikke forvente så mye. Men som sagt, barn er forskjellig. Vi har lagt barna på eget rom fra de var 6-7 mnd, syns det er praktisk at de sover på samme rom som oss så lenge de får mat på natta. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå