Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 I gaven fra oss på dib til Lillegull.. Hva skal jeg skrive?? Hun får den kl 18 i dag....
Monajenten Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Huff, syns alltid sånne ting er så vanskelig... Det må jo bli noe med at vi kondolerer så mye og tenker veldig masse på dem. Vet ikke... Vet ikke om det er passende å skrive et lite dikt, men dette har ihvertfall jeg skrevet opp på innleggene til både hønemor og lillegull, syns det er så trist, men samtidig så nydelig. An Angel in the Book of Life wrote down our baby's birth and whispered as She closed the Book; Too beatiful for Earth :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå