ღtili35ღ Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Fikk nettopp tlf fra en restaurant der jeg søkte jobb på for ett par mnd siden. Så nå tilbyr de meg stilling på opp til 100% hvis jeg ønsker det. Men i mellom tiden har jeg fått fast helge stilling i et bofellesskap (jobb annen hver helg) Ønsker jo selvsagt full stilling, men får så dårlig samvittighet for der jeg jobber nå hvis jeg sier opp der. Klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gjøre.... Hjernen jobber på høygir nå.
Mille** Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hadde sagt opp jobben, de må jo forstå at du ønsker full stilling. Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet. )
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Bare du som vet hva som er rett for deg. Er du avhengig av 100% inntekt, er det jo lite å lure på.
ღtili35ღ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Skal opp å se på restauranten i løpet av dagen. Så får jeg vel finne ut av ting etter jeg har vært der. Er ikke avhengig av 100%. Så jeg kunne få midre hvis det var ønskelig. Mulig at jeg takker ja til 50-75 %. Er jo skift ordning der, så når man har kvelds vakt er man ikke ferdig før kl 23.30. Kan bli litt slitsomt med full stilling og 4 barn, spes hvis det er en del kvelds vakter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå