Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 har inatt hatt veldig vonde kynnere å knallhard mage som ikke har gidd seg, har sove veldig dårlig pga dette.. har kynnere ennå er dette et tegn på at den gjør seg veldig klar til fødsel eller at jeg begynner å modne?
strekkmerketrollet Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 veldig vanskelig å si... jeg har hatt veldig vonde kynnere i 10 uker ca.. noen dager veeeldig mange, andre dager nesten ingen... Så du må nok se det an litt... men skulle det fortsette å vere veldig vondt, å du ikke får hvilt deg, så kan jo du kontakte føden å prate med dem Det er jo oss de er her for Hvor langt er du på vei?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 har 2uker igjen til termin men får bare håpe at det gir seg snart, viss ikke får jeg bare ta en tlf opp til føden men har du å fått vondt i korsryggen? for det fikk jeg, å det var helt grusomt..
strekkmerketrollet Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 nei ikke korsryggen... Men jeg hadde ikke vondt der i det hele tatt under forrige fødsel Så virker ikke som om korsryggen min reagerer på slikt ;p Viss det ikke gir seg snart så bare ring Kaaaaan jo hende noe er på gang.. u never know, u know! Lykke til, vil gjerne høre en oppdatering fra deg
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 hei! jeg har også mye kynnere. veldig ubehagelige,men ikke vonde. fikk beskjed fra jordmor om at ble de vonde måtte jeg komme så hun fikk undersøkt meg..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 jeg fikk dessverre riene i ryggen forrige gang, å viss dette skjer igjen så er jeg dau.. men får håpe det sker noe mer i løpet av dagen da, noe som det ikke komme til å gjøre skal gi beskjed viss noe skjer
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 heia! di har heldigvis roet seg ned litt, får bare kynnere når jeg beveger meg nå så holde meg bare i ro på sofaen.. tror ikke jeg komme til å føde med det første, men jeg ska spørre min super snille lege om hun kan se om jeg er moden eller eventuelt strippe meg på fredag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå