Gå til innhold

noen som har peiling på priser på cirkus??

Anbefalte innlegg

Skrevet

meg, mannen og poden skal på cirkus i kveld.. hvor mye koster det?

Må jeg betale for poden også? Han er 16mnd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lære små barn at dyr er underholdning.

*rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Jeg tror det kostet 180 pr voksen da de var i byen her sist.

Skrevet

var det det jeg spurte om??

Skrevet

Ville bare opplyse deg. Jeg trodde verden, ihvertfall, nordmenn var kommet så langt nå at de burde innse at sirkus er dyreplageri og mishandling.

Å lære barn at dyr er underholdning synes jeg rett og slett er forkastelig. Dyrene fortjener bedre.

Skrevet

Ta heller poden med på teater!

Sirkus med dyr er dyremishandling, og dine penger er med på å opprettholde det terrorregimet de har i fohold til dyrene.

Skrevet

Hadde det vært dyremisshandling så hadde vel dyrevernet vært kobbla inn for lenge siden??

Skrevet

Jeg har jobbet på cirkus og har sett med egne øyne hvordan dyrene blir behandlet, og stort sett er det veldig bra!! En av elefantfamiliene som reiser rundt med norsk cirkus i år kjenner jeg godt og de elsker dyrene sine som sine egne barn.

Selvfølgelig finnes det de som ikke kan behandle dyr, men det finnes ikke fler av de i cirkusverdenen enn det finnes ellers blandt de som driver med dyr; bønder, folk som holder hester, konkuransedyr eller rett og slett blandt de som har hunder og katter hjemme.

Da jeg jobbet der kom mattilsynet på overaskelseskontroll og de var veldig fornøyd:)

Når det kommer til prisen husker jeg ikke helt, men 180 kr må ha vært med rabattkupong (som er enkelt å få tak i). Vanlig pris er nok en del dyrere, men se etter rabattkuponger i postkassen eller i butikkene i nærområdet!

Kos dere masse med god samvittighet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...