Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Ellers kjeder jeg meg ja....... urk. Skal snart på kontroll da:) enn du da
Miss L å di Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Skal på kontroll kl 2 :-) Er ikke så aktiv denne lille knåtten, så jeg håper legen sender meg inn så jeg får titte litt på den å se at den har det bra :-)
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 åjoda,vi er våkne,ser jeg (eller ja,hehe,d kommer kanskje litt ann på.. jeg var inne og spurte om noen var våkne allerede i 5 tia imårres jeg,DA kjeda jeg meg fryktli..har ennå ik fått svar på den men nå var det litt mer action her ser jeg. lenge igjen? i permisjon/jobb? her kommer et lite hjertesukk fra meg..; vært på legevakta pga pustebesvær,sov ikke hele natta..antagelig allergi,her oppe i finnmark er det grusomt nå..nok "sommer"...meen,de kan ikke gi meg noe mer enn disse gode gamle pillene som man blir kjempetrøtt av,og da klarer jeg ikke gå på jobb..sukk..4 og ei halv uke igjen til permisjon!
BabyV Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Jeg er også våken - kjeder meg, men har stoooore planer for å få orden på leiligheta i dag. Skal bare ta en runde eller to med kabal først. Mulig jeg også kjører en runde med hjerter før jeg begynner å gjøre noe. Så det forrige innlegget ditt lilleklompen - kjedelig natt du har hatt. Håper du får sove litt nå. Hele dagen min er ødelagt hvis ikke jeg får sove sånn noenlunde bra på natta. Da har jeg vondt i hele kroppen. Du får komme til Oslo hvis du plages med allergi. Her er det møkkavær og 14 grader. Men herlig vær å være gravid i. Ikke så varmt.
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 16. august 2007 #10 Skrevet 16. august 2007 måtte ta egenmelding den dagen ja..fikk sove noen timer utpå formiddagen,og natta som var sov jeg bra=) nå har jeg beg.å ta polaramin(allrgitablettene)hver kveld,skal gjøre d noen kvelder nå,se om d blir bedre.. den første legen sa nemli at jeg bare måtte ta dem om d var absolutt nødvendig,mens han jeg kom til akutt sa at det var feil,for da virket de ikke.. betryggenede at de er enige,ikke sant? begynner å bli bra klar for permisjon nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå