Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Veit dette skulle ha ligget på sykdomsdebatten eller no, men trenger raske svar..! Min 9 mndr gamle jente har de siste par ukene hatt tics lignende rykninger i armene, samtidig som hun lager lyd når hun får dem.. Har slått opp p tourettes syndrom på nettet, men jeg tror ikke det er det hun har.. det sto f.eks at det er flest gutter som får det, at det kommer mellom 2-18 år, som regel i 7 års alderen og at ticsene stort sett kommer i ansiktet først... og dette gjelder ikke henne... noen som har noe forslag på hva det kan være? jeg synes det er spesiellt slik tidlig på dagen.. men hun er helt normal ellers, er ikke syk, har normal utvikling, er stort sett blid og glad osv.. takker for svar
♡ Rødhette ♡ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Er forferdelig vanskelig og si hva det kan være.,. ville tatt henne med til lege om du er urolig... Men mini satt jo ofte og bare ristet av begeistring.. Og da vinte han samtidig.. Det kan ikke være noen naturlige bevegelse og viil hun kommer med?? =)
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Ja vil ta henne med til lege - prøvde å ringe helsestasjonen for å se om de har tid til meg men ikke noe svar - regner som bare det her så tenkte jeg skulle være smart jeg da men nei, dette er jeg helt sikker på er tvunget bevegelser.. ser ikke ut til at hun har noe vondt eller noe, men det er garantert tvunget! men takk for svar
grå :) Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 min erfaring er at unger lager en del bevegelser oglyder rett og slett fordi de kan og gjør dette ofte i en peridoe bare fordi det er gøy å få det til. men en tur til legen skader jo ikke om du tror det er noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå