Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Skifter BH ca. annenhver dag. Er det vanlig å ta på seg ny BH hver dag???
Chiabatta Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Før skiftet jeg hver dag, men så skjønte jeg at det var unødvendig. Går flere dager før jeg skifter, så lenge jeg ikke har svettet da.
Lilly 79 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Morsomt spørsmål. Har lurt på dette selv:-) Jeg skifter annenhver.
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Nå om dagene når det har vært lommert har jeg bytta et par ganger om dagen, hver gang jeg har dusja. Blir jo svett og ekkel! Men som regel hver 2-3 dag...
♥ DAME Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Skfter når jeg syns den lukter litt Da mener jeg 1-2 ganger i uka. Dusjer jo hver dag da, men det blir jo en slags "hudlukt" etter noen dager )
Storebror & Lillesøster Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Skifter hvis jeg har vært svett/varm,ellers hver 2-4 dag.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Jeg trener med en sportsbh hver morgen som byttes til ny hver dag. Så har jeg en bh jeg bruker hjemmebutikken ol....byttes ca hver 3.dag ettersom jeg er ferdigsvettet etter trening og dusj. Også har jeg en annen sportsbh som jeg bruker på jobben som virkelig klemmer melonene inntil og gjør de litt mindre i veien på jobb. Denne bytter jeg en gang i uka ettersom jeg bare jobber 3-4 dager i uka.
fox`y Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 bytter annenvær dag jeg:O) før vær dag men d er unødvendig.svetter sjelden og dusjer vær dag....
Arb.ledig husmor Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Det er ikkje ofte..men det er fordi eg bruke det så sjelden. Når jeg bare går hjemme, bruker jeg heller ikke bh... Og skal eg i butikken, tar eg bare en jakke utenpå genseren, så det ikkje vises så godt... Så eg bytte i helgene... Eller når eg skal gjøre noe spes da...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Om sommeren (ehh.. når det er varmt om sommeren) hver dag . Ellers annen hverdag - evnt hver dag om jeg skal noe spes eller har blitt "klam"
Gjest Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Annenhver, men det kommer an på hvor mye jeg svetter og hva jeg har på meg.. Hvit BH under hvitt tøy og Sort BH under sort tøy.. osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå