På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Ja det er sant :-) Tok test på mand. og der sto det GRAVID....... Tok en ny test i morges, og der sto det igjen gravid. Så da er jeg 4 uker og 1 dag på vei. Termin 24.april. Etter å ha prøvd siden juni.2006 så var det akkurat dette vi trengte :-) Denne prøveperioden har vært kjempe tøff og nå håper jeg bare spiren klamrer seg fast. "Min oppskrift": - Tok slimløsende hostesaft fra ca. dag 10 til dagen før jeg fikk pos. eggløsn.test (dag 16) Tok 10 ml. morgen og kveld - Eggløsn. på dag 17 (mand.) Hadde sex på fred. mand og onsd. Tenkte det kunne være lurt å "spare" opp litt sæd. Hadde vel ikke sex på ei uke i forkant av fredagen. - Ligget ca. 30 min. med rumpa og beina høyt i været. - Gikk å fikk akupunktur 1 gang før eggløsn., dagen etter pos.test og ca. 5-6 dager etter eggløsn. I tillegg har jeg gått på homeopat medisin kalt pulsatilla. Akupunktøren min er også homeopat. Fikk 2 behandlinger sist mnd. og 3 denne= Altså bare 5 behandlinger så satt spiren! - Har gått på metfomin siden juni, skulle egentlig begynt med pergo i tillegg. Men jeg tror ike metfomin alene hjelper noe for å bli gravid? Mens kombinasjonen metfomin og pergo skal visst ha virkning for de med pco/pcos. Selv har jeg ikke dette men spurte gyn. om å få prøve. Har vært litt desperat i det siste.... I tillegg hadde jeg begynt å tenke på ivf behandling. Vi var diagnostisert som uforklarlig ufrivillig barnløse og søknaden til undersøkelse av egglederne + prøverørsbehandling var sendt. Sender dere alle masse babystøv. Kommer nok til å være endel på barnimagen fremover. Dere har alle vært mine bestevenner i prøveperioden. Lykke til alle sammen!!!!!!****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Lillegull og spiren Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.......... GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MASSE:) SÅ UTROLIG HELDIG DU ER:) Tenker du er glad nå ja:) Jeg er i min 13 pp og har hatt el i disse dager,så jeg håper jeg kommer etter med en liten spire. GRatulerer sååå masse og lykke til med den voksende magen og kos deg med den lille spiren. god sommer
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Oi dette var jo kjempeflott!! Sant det er en deilig følelse:-)) Gratulerer dettte var velfortjent!Nå kan vi spasere inn på 1 tri sammen:-) Kos deg og lykke til i svangerskapet!
no more babies Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Gratulerer så masse! Dette var virkelig fortjent, ja:-) (Dvs; alle fortjener jo å bli gravide da, men det må jo være ekstra fantasisk å lykkes etter en så lang prøveperiode) Lykke til!
90210 Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 gratulerer så mye! Godt noen får det til! ;-P
gladJenta25 Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 gratulerer, masse lykke til suger til meg alt babystøv som fins m en enorm babystøvmagnet
kattungen Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Såååååå urtolig hyggelig!!! Gratulerer masse, så bra dere slapp IVF. Lykke til med magen og babyen:D Grabber til meg babystøv:)
Lille Trille* Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 Vil bare si GRATULERER SÅ MYE!!! Det var på tide, På tide! Kos deg med spiren!
Golli Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Gratulerer så masse!! Håper vi treffes på 1. trimester snart!!
Andrebolleiovnen Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Grattis!!!! Er så utrolig motiverende og lese at andre er i samme situasjon og endelig klarer det!! Da er det håp for oss alle!!! Takker for tipsa! Er selv igang med hostesafta nå Og el til helga:) Tvi tvi. Legen har jeg ikke rukket enda, da jeg er igang med hektisk jobbing. Men har bytta fastlege, til ei dame og satser på å få all hjelp jeg trenger der uti september. Om ikke safta hjelper spiren da:) Igjen...Gratulerer såååå mye!!
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 17. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 17. august 2007 Tusen takk for alle hilsnene :-) Er bare så utrolig happy!!! Men kommer ikke til å kunne slappe av før om mange uker. Har strevd så lenge at jeg er livredd for at det ikke skal gå bra. Tisser mye, men ellers alt bra! Skal allerede til ultralyd i uke 8. Får ekstra god oppfølging av gyn. Gleder meg. Tror jeg er 4 uker og 5 dager i dag. God helg alle sammen!
PeggyPreg Skrevet 17. august 2007 #17 Skrevet 17. august 2007 Gratulerer så mye med din velfortjente spire!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå