Engel, skatt og lite frø. Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er bare i uke 13, -mulig uke 14. Gynokolog og "barnimagen" er ikke helt enige på det punktet. Kjønn kan vi vel bare glemme å få sett?? Håper forøverig oppkasten gir seg snart.. Prøvde å dempe kvalmen med en banan i stad, men etter en halv en måtte jeg løpe på do. Puh! Ønsker dere alle en god dag i dag i allefall!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 jeg skal oxo på ul i dag klokken 1400.. gruer meg litt jeg da.. huff.. håper på å få vite kjønn i dag..'Tenker så masse på tenk om noe er galt.. står her på barnimagen at jeg er i min 20 svangerskapsuke, er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei jeg da.. men men.. lykke til!!!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Tusen takk i lige måde:) Jeg er liksom ikke noe nervøs..-burde kansje vært det!?-men det kommer nok, når jeg står der med trusa nedpå knærne;) Sambo blir med, så det er jo godt. Etterpå blir det (hvis alt er bra) storshopping på sandvika storsenter:) Du får sikkert vite kjønn i dag ja.. Åh, gleder meg til jeg er like langt! Hva føler du at ligger inni der?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 jeg er andregangs fødene men husker når jeg begynte å kjenne noe første gangen trudde jeg det var noe galt siden det var noe helt nytt, meen nå elsker jeg å kjenne spark å sånn.. klarer lissom ikke å se for meg at det er en liten baby inni der, menmen.. skal på ul alene jeg da, sambo ligger rett ut med feber.. han ville jeg skulle bytte timen meen jeg klarer ikke vente lenger.. men er jo betryggende å kjenne liv da syns jeg, blir litt roligere å trur at alt er bra da.. menmen.. skal snart starte shoppingen jeg oxo, meen ville vente til etter ul..
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Ja, jeg venter nok litt til med babyutstyr.I allefall til uke 20;) Tenkte mer til meg selv..he he.. Buksene er trange ved magen.. Åh, jeg kaster opp til den store gullmedalje i dag. Mest bare brekninger, men det er slitsomt som bare det. Godt jeg kan jobbe hjemmefra! Er formen din bra? Gleder meg til spark. Når kan jeg forvente å kjenne det?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 jeg begynte å kjenne det så vidt i uke 17 første gangen og uke 16 andre gang, men det er jo forskjellig fra person til person.. jeg har ikke vært noe dårlig hverken nå el første gang, syns jeg har vært utrolig heldig:) venter litt til med å kjøpe meg noe klær jeg, passer fortstt buksene mine i 25 veldig bra, men plutselig så passer de nok ikke mer heller, hehr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå